Procesul de organizare a filmării

  1. Contactarea părinților: Organizatorul propune părinților să își fotografieze copiii într-un mediu liniștit, la începutul toamnei, într-una dintre zilele calde.
  2. Trimiterea linkului: Organizatorul trimite părinților un link către proiectul nostru foto „Bună, școală!” pentru a le oferi mai multe detalii.
  3. Decizia părinților: Părinții decid că doresc să participe la filmare și să își fotografieze copiii.
  4. Stabilirea datei pentru filmare: Organizatorul discută cu profesorul pentru a stabili împreună ziua în care vor avea loc filmările.
  5. Obținerea permisiunii directorului: Este necesar să discutați cu directorul (sau cu profesorul, dacă se ocupă el de acest lucru) pentru a obține permisiunea pentru sesiunea foto.
  6. Confirmarea cu organizatorul: După ce primiți permisiunea, scrieți-ne pentru a confirma participarea.
  7. Rezervarea locației și datei: Vom rezerva ziua aleasă de dumneavoastră și vom organiza locația în curtea școlii, la ora stabilită.
Cum vom colabora?
1
Vom desfășura ședința foto
Durata fiecărei lăstari este de 1,5-2 ore. În acest timp, fotograful face aproximativ o mie de cadre.
2
Să selectăm fotografii pentru album
Tot materialul va fi disponibil în termen de 3 zile în serviciul cloud pentru o selecție ulterioară.
3
Vă vom procesa fotografiile
Procesăm toate fotografiile selectate și creăm un aspect electronic pentru albumele viitoare.
4
Să creăm un aspect de album
Pe baza aspectului selectat, designerul creează o versiune electronică a viitoarelor albume.
5
Veți verifica machetele fiecare părinte
În acest moment, puteți face toate modificările necesare înainte de imprimare.
6
Tipărim albume
După aprobarea dumneavoastră completă, lansăm albumele în tipărire.
Made on
Tilda